#Grywalizacja to wprowadzenie w codzienne czynności odrobiny zabawy – takich jak np. nauka czy zakupy ??
✔ Nazwana przez Harvard Business Review jednym z najważniejszych trendów rynkowych 2012 roku jest świetną metodą wybudowania przewagi konkurencyjnej ?
#Grywalizacja polega na wykorzystaniu mechanizmów znanych z gier do celowej zmiany zachowań ludzi w różnych dziedzinach życia i #biznesu (HR, marketing, zarządzanie, edukacja).
O stosowaniu tych mechanizmów w praktyce opowie Grzegorz Olifirowicz:
? Dlaczego gramy w gry? – o początkach grywalizacji.
? Motywacje pracowników w oparciu o grywalizację.
? Jak sprawić, by pracownikom “chciało się więcej”, niezależnie od nagrody?
? Polski cwaniak – jak sobie radzić z „oszukującymi graczami”?
Z powodu ograniczonej ilości miejsc prosimy o rejestrację na: www.bit.ly/2Nh0Vsl
Wstęp bezpłatny.
Zostaw komentarz