Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
Czym jest Personal Branding?
Jakie korzyści płyną z kreowania marki własnej?
Kim jestem teraz, a jak mnie postrzega otoczenie? – chwila prawdy o sobie samym (weryfikacja przekonań)
AGENDA:
Dzień 1 prowadzi Robert Suszko.
Ćwiczenia dla uczestników :
Kolory feedbacku – gra szkoleniowa
2. Test osobowości
Określenie swoich naturalnych kompetencji i ustawienie kompasu na wykorzystanie swoich najlepszych do osiągania zamierzonych celów.
Ćwiczenia dla uczestników :
Test – 16 osobowości
3. Wywieranie wpływu na ludzi
Reguły wywierania wpływu na ludzi w praktyce – modele uruchamiające efektywność podejmowanych działań. W oparciu o narzędzia R.Cialidini
Reguła wzajemności – ustępstwa, zasady kontrastu, kontekst niesprawiedliwej wymiany
Reguła zaangażowania i konsekwencji – siła emocji, wybór – życie własnym życiem
Reguła społecznego dowodu słuszności – sidła władzy ludu, syndrom ofiary
Reguła lubienia i sympatii – na czy polega atrakcyjność, a na czym zasada podobieństwa
Reguła autorytetu – cienie posłuszeństwa, opakowanie a nie zawartość
Reguła niedostępności – ograniczenie czasowej dostępności, cenzura, rywalizacja o niedostępne dobra
Reguła wpływu w mgnieniu oka – automatyzmy pierwotne i nowoczesne
Ćwiczenia dla uczestników :
Ćwiczenia w grupach na przykładach sprzedażowych
4. Budowanie Marki Własnej (ja-otoczenie)
Wpływ przekonań, myśli i emocji na wyniki w biznesie
Strategiczne czynniki warunkujące wyniki biznesowe wynikające z kreacji marki własnej
Określenie archetypów marki – wykorzystanie naturalnych kluczowych kompetencji przy kreacji marki własnej oraz skutecznej działalności sprzedażowej
Ćwiczenia dla uczestników :
Archetypy marki – gra szkoleniowa pod nadzorem trenera
Dzień 2 prowadzi Robert Suszko.
4. Wystąpienia publiczne
Rola wystąpień publicznych w osiąganiu rezultatów biznesowych
Jak dobrze wypaść przed każdą publicznością
7 kroków Planowania Wystąpienia
Ćwiczenia dla uczestników :
Planowanie wystąpienia, praca w grupach przy wykorzystaniu The coaching game
5. Poruszanie się na scenie, tworzenie kontekstu
Komunikacja werbalna i niewerbalna z publicznością
Wzorzec wystąpień publicznych – ćwiczenia praktyczne
Ćwiczenia dla uczestników :
Ćwiczenia w grupach – wystąpienie przed grupą
6. Praca z kamerą
Praca własna nad wystąpieniem publicznym
Wystąpienia uczestników zgodnie ze wzorcem – z omówieniem trenera
Dzień 3 prowadzi Robert Suszko.
6. Sprzedaż w oparciu o Personal Branding
Kodeks Honorowy w sprzedaży – etyka sprzedawcy
Jak stworzyć kodeks honorowy organizacji oraz swój własny
Systemy sprzedaży i mierzenie efektywności
Ćwiczenia dla uczestników:
Praca indywidulana nad kodeksem honorowym
7. Rola systemu w skuteczności i osiąganiu rezultatów
Gra biznesowa – jak zbudować skuteczny system
8. Opracowanie strategii wprowadzenia na rynek marki własnej
Podsumowanie zebranych zasad w trakcie szkolenia
Opracowanie na narzędziach koncepcji wdrożenia
Uporządkowanie planu – praca w grupach
Prezentacja wdrożenia marki własnej – omówienie z trenerem.
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia
Umiejętność wykorzystania przez kadry zarządzające technik występowania na scenie w budowaniu skali biznesu
Określenie kluczowych strategii sprzedażowych w oparciu o Personal Branding
Umiejętność świadomego posługiwania się Regułami wywierania wpływu na ludzi
Umiejętności wpływania na zachowania ludzi, ukierunkowujących na osiąganie życiowych i biznesowych sukcesów
Określenie swoich kluczowych kompetencji, przynoszących największe korzyści sprzedażowe
Umiejętności określenia strategicznych działań w budowaniu kapitału marki własnej.
Poszerzenie wiedzy z zakresu:
– Budowania silnej marki własnej.
Budowania zespołów opartych na naturalnych kompetencjach ludzi.
Pozyskiwania leadów poprzez umiejętności wystąpień publicznych przed klientem, zespołami lub też ze sceny.
Koszt szkolenia / REFUNDACJA
Grupa docelowa / PRZEDSIĘBIORCY
Właściciele oraz pracownicy przedsiębiorstw z każdej branży.
Robert Suszko trener biznesu, coach, mentor koncentrujący się na obszarach zarządzania sobą w biznesie, motywowania, rozwoju osobistego oraz finansowego. Ma unikalną umiejętność prowadzenia treningów w sposób, który pobudza odbiorców do natychmiastowego wdrażania w praktyce poznawanych technik i narzędzi.
Twórca i pomysłodawca narzędzia coachingowego dla przedsiebiorców – Biznesowe Karty Mocy.
Jest aktywnym przedsiębiorcą oraz twórcą wielu koncpecji i narzędzi biznesowych, które wdrażał w prowadzonych przez siebie firmach oraz podczas treningów biznesowych.
Absolwent Master of Business Administration, Executive (Uniwersytet Śląski – IAE Aix-Marseille Graduate School o Management) oraz uczestnik wielu szkoleń międzynarodowych organizowanych przez największe firmy szkoleniowe globu. Umiejętności trenerskie oraz wiedzę zdobywał jako praktyk biznesu i sceny, wykładowca prywatnych uczelni, oraz absolwent jednego z najbardziej cenionych międzynarodowych szkoleń trenerów Train the Trainer Blaira Singera. Robert Suszko jest również autorem ponad 70 artykułów o tematyce biznesowej oraz poruszającej warsztat rozwoju osobistego i finansowego.
Zostaw komentarz