Newspoint & More Bananas on the Marketing Tour LUBLIN
Data: 6 listopada 2019 r., godzina 11:30
Miejsce: Lublin
Organizatorzy:
Newspoint – monitoring mediów
More Bananas – agencja marketingowa
Zapraszamy na wyjątkowe szkolenie mające na celu zachęcić Was do rozpoczęcia przygody z marketingiem lub pogłębienia wiedzy w tym temacie. Wyjątkowe osoby z branży marketingowej zaprezentują swoje triki, porady i narzędzia, które pomogą każdej, nawet małej firmie skutecznie zaistnieć w mediach społecznościowych, na portalach, przeglądarkach internetowych, a nawet w mediach tradycyjnych. Marketingowych dróg jest bardzo wiele, a my przedstawimy Wam te najefektywniejsze!
- Monitoring mediów – 12 praktycznych celów wykorzystywania monitoringu mediów – oczami sprzedawcy.
Temat monitoringu mediów kojarzony był dotąd ze środowiskiem PR Managerów w firmach. W związku, z coraz częściej, zacierającą się granicą między standardowym PR-em, content marketingiem, HR, marketingiem a nawet e-commerce, od pewnego czasu media zaczęli śledzić także reprezentacji w/w działów. Dlaczego tak się dzieje? O tym właśnie chciałbym opowiedzieć i odpowiedzieć na pytania: Do czego potrzebny jest nam monitoring mediów? Jakie praktyczne wskazówki możemy wyciągnąć z jego monitoringu? Dlaczego monitoring mediów to już nie tylko domena PR Managerów? I w jaki sposób działy e-commerce, nie wspominając o samym marketingu, mogą szukać inspiracji w monitoringu mediów?
(Mariusz Mika – Newspoint)
- Skuteczne działania w Social Media
Od wielu lat pytanie nie jest już czy być obecnym w Social Media, ale jak robić to dobrze i efektywnie. Media społecznościowe wpływają na budowanie świadomości marki, decyzje konsumenckie, wspierają obsługę Klienta, a coraz częściej wpływają na zwiększenie zysków Twojej firmy. Dowiesz się, dlaczego kluczowa jest strategia, a działania długofalowe są skuteczniejsze niż szybkie zrywy. Jakie posty tworzyć, jak działa algorytm Facebooka, jak pisać i czy warto tworzyć płatne reklamy. A do tego poznasz narzędzia, które ułatwią Ci pracę.
(Anna Ledwoń – More Bananas)
- Kryzys w mediach – ucz się na cudzych błędach
Chcesz wiedzieć, jak rozsądnie reagować na kryzysy w mediach? Czy da się jemu zapobiec albo ograniczyć jego zasięg? Na przykładzie kilku przypadków pokażę, co było przyczynkiem kryzysu, jak informacja rozchodziła się w mediach, jaka była reakcji marki oraz jak była ona oceniana przez środowisko i internautów.
(Ola Kamińska – Newspoint)
- Jak zdobywać najwyższe pozycje w Google – synergia SEO, PR i content marketingu.
Jak skutecznie pozycjonować się w Google? Czemu content marketing jest taki ważny? Co wpływa na wzrost pozycji strony internetowej? Dlaczego długi ogon jest lepszy od krótkiego? Jak tworzyć słowa kluczowe? Co to są snippety?
(Robert Sadowski, Newspoint)
- Wykorzystanie influencer marketingu w promocji firmy, produktu lub usługi
Influencer marketing to aktualnie jeden z wiodących trendów w strategii marketingowej. Statystyki mówią same za siebie: 84% marketerów uważa go za efektywny, a wydany 1 dolar inwestycji przekłada się na 7,68 dolara zysku.
Jak skutecznie wykorzystać influencer marketing w promocji swojej marki, na co zwrócić uwagę przy planowaniu kampanii z twórcami internetowymi i jak sprawdzić efekty tych działań? Czyli przydatne wskazówki wyniesione z własnych doświadczeń pracy z influencerami oraz obserwacji rozwoju tej gałęzi marketingu.
(Karolina Kumor – More Bananas)
Zostaw komentarz