Wydarzenie w pełni poświęcone tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe.
Organizatorem i pomysłodawcą konferencji jest Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland
Działa ono na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej.
Już 13 listopada spotykamy się w Global EXPO Centrum Targowo-Kongresowe
Kim są adresaci konferencji?
Konferencja Event Biznes skierowana jest przede wszystkim do członków zarządów firm i instytucji, managerów działów marketingu, Public Relations, Human Resources, specjalistów z działów zakupów oraz osób odpowiedzialnych za komunikację w swoich firmach. Zapraszamy również przedstawicieli agencji eventowych, marketingu zintegrowanego oraz agencji PR.
Jaki jest jej cel?
Celem spotkania jest zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu.
Z kim to osiągniemy?
Konferencję poprowadzą prelegenci – autorytety w świecie Event Marketingu z bogatym portfolio projektów zrealizowanych dla największych marek. Przedstawiciele świata kultury oraz mediów. Gośćmi będą również zagraniczni praktycy event marketingu. Program opracowują znawcy branży – Rada Programowa wraz ze Stowarzyszeniem Branży Eventowej.
Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej, wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowanie daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, zrównoważony rozwój, przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?
Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:
– praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu
– inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów
– wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii
– wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania
– wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej.
Program konferencji poznać można na stronie:
http://sbe.org.pl/vi-edycja-event-biznes/
9:00- 10:00- rejestracja i networking
10:00-10:30- Drossos Drossos- Global Consultant of Experiential Marketing
Temat prelekcji : W jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tobacco, L’Oreal, Shell.
10:30-11:00- Dr James Morgan- Westminster University
Temat prelekcji : Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia.
11:00-11:30- Krzysztof Wojewodzic- CEO ESCOLA S.A., Mobile & web apps
Temat prelekcji: Digital experience – jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?
11:30-12:00- przerwa kawowa
12:00-12:30- Justine Kane- Managing Director- The Event Talent Agency
Temat prelekcji: How highlighting Corporate Social Responsibility has an enormous impact on Employee/Talent Retention, Brand Popularity + in turn Profits!
12:30-13:00- Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide
Temat prelekcji: “How tech, UX and data will drive creativity”
13:00-13:30- Jan Gemrich- CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google
Temat prelekcji: “Klient kontra agencja – najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami ”
13:30-14:00- Debata
Temat:”Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń.” Edyta Brykała (Noble Consierge) Profesor Jolanta Zyśko, Piotr Basek ( TSE Group). Mariusz Nowak ( KAE), Marta Chmielewska (SBE), Klient – jeszcze czekamy
14:00- 15:00- Lunch
15:00- 17:00- Szkolenia
Szkolenie 1: media społecznościowe
Prowadzący: Andrzej Jaszczyszyn
temat: Media społecznościowe jako kanał komunikacji wspierający działania event marketingowe
Szkolenie 2: prawo
Prowadzący: mec. Michał Kibil
Temat: Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych -przepisy dotyczące organizacji spotkań i wydarzeń bezpośrednio przez pracowników korporacji, instytucji i stowarzyszeń, jak i przez agencje
Szkolenie 3: bezpieczeństwo
Prowadzący: Adrzej Kruczyński
Temat: Obowiązki dotyczące bezpieczeństwa, które Ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych nakłada na organizatora eventów – kiedy musimy je stosować, a kiedy nawet jeśli nie musimy – powinniśmy. Jak systemowo przygotować się do zabezpieczenia wydarzenia, niezależnie od jego skali.
Szkolenie 4: wykorzystywanie utworów na eventach
Prowadzący: Adam Pacuski
Temat: ZAiKS, kwestie finansowe i procedury związane z wykorzystaniem utworów na eventach.
Szkolenie 5:
Prowadzący: Magdalena Heinrich-Galińska Procurement Manager Warsaw Site – AstraZeneca Pharma Poland
Temat: Efektywność eventu na linii klient agencja
Szkolenie 6:
Prowadzący: Krzysztof Wąs producent techniczny. Z wykształcenia prawnik.
Temat: Technika Eventowa – Jak to jest zrobione? Czyli jak mądrze zarządzać współpracą z partnerem technicznym, na każdym etapie projektu eventowego.
14:00- 15:00- STOLIKOWE PANELE DYSKUSYJNE
14:00 – 15:00
BLOK: Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej.
1. Andrzej Nykowski ( Dyrektor Kreatywny Mea Group agencja eventowa) – Event Creative – Twórca czy Manger?
2. Michał Czerniak ( dyrektor zarządzający Brill AV Media)- Szanse i zagrożenia – przyszłość branży techniki eventowej w Polsce.
3. Paweł Haberka ( CEO PowerEvents) – Agencje Eventowe vs. Klient czyli problemy w komunikacji.
4. Magdalena Siry ( Dyrektor Sprzedaży Wersal Catering ) – Wspólny cel firm cateringowych we współpracy z agencjami eventowymi – właściwy brief agencji vs oczekiwania klienta.
5. Monika Nowacka-Sahin ( Dyrektor Zarządzający Digital Knowledge Village ) – OBIEKTY EVENTOWE WSPÓŁPRACA ZAMIAST KONKURENCJI. Czy jest możliwe porozumienie w zakresie wzajemnych rekomendacji?
6. Rafal Patla ( CEO Adventure Warsaw) – Team building, gry miejskie jako oryginalne narzędzie do motywacji i integracji zespołu
7. Dagmara Marzyńska ( CEO Atelie Group ) – Świat Artystów vs Świat Eventów
15:00 – 16:00
Nazwa: Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucjach przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej.
1. Krzysztof Łobodziński – Konferansjer – artysta czy obsługa? Czy potrzebujemy związku zawodowego konferansjerów?
2. SKKP Anna Górska/ Katarzyna Cioch – Trendy w edukacji branży przemysłu spotkań. Dokąd zmierzamy?
3. SOIT Agnieszka Lewandowska Odpowiedzialne podróżowanie w świetle wyjazdów incenitve
4. PSTK Joanna Spychała
5. MPI Barbra Świderska – Struktura międzynarodowej organizacji MPI szansą do wykorzystania dla polskich przedstawicieli branży – komu, co, kiedy i jak zakomunikować
6. Marta Chmielewska (Prezes Mea Group agencja eventowa i Prezes Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland) – Kodeks Etyki 2020 w branży eventowej. Komu i jak ma służyć?
7. Aleksander Murek (Dyrektor ds. Sprzedaży Usług Porządkowo Czystościowych IMPEL)- Czystość bezpieczeństwem wizerunku.
*Konferencja będzie tłumaczona symultaniczne przez członków Polskiego Stowarzyszenia Tłumaczy Konferencyjnych.
Opis wydarzenia:
http://sbe.org.pl/konferencja-event-biznes/
Całość poprowadzi Krzysztof Łobodziński – aktor, konferansjer, wokalista, prezenter radiowy
Serdecznie zapraszamy :
Organizatorzy Event Biznes
Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland
Zostaw komentarz