Obecna rzeczywistość biznesu staje się coraz bardziej złożona. COVID-19 zakwestionował wiele z przyjętych do tej pory pewników sprawnego zarządzania. Przed licznymi organizacjami rysuje się realne wyzwanie przygotowania i przeprowadzenia procesu restrukturyzacji w mniejszej czy większej skali. Spojrzenie na ten proces jako projekt jednocześnie biznesowy i HR-owy daje szanse zarówno zarządzenia ryzykami społecznymi, jak też osiągnięcia oczekiwanych efektów biznesowych. Jak w praktyce przeprowadzić „mądrą restrukturyzację”, która zapewni dobry start w „nowej normalności” opowiedzą Agnieszka Jagiełka i Piotr Kuron. Zapraszamy!
“Mądra restrukturyzacja ” Webinar LHH Polska
25 sierpnia 2020 | godz. 9:30 | czas trwania: 60 min
Zakres tematyczny:
- Czym jest uważność na ludzi w trudnych zmianach i czy jest kluczowa dla powodzenia projektów restrukturyzacyjnych?
- Jakie wnioski wynikają z doświadczeń firm z różnych branż działających w Polsce?
- Od którego momentu proces trudnej zmiany się zaczyna?
- Jakie ryzyka zwykle firmy przeszacowują, a co ich zaskakuje?
- Czemu mimo dobrej woli i zaangażowania wiele zmian rozmywa się lub utyka po drodze?
- Czy można naprawdę zamienić menedżera sceptyka na orędownika zmiany?
- Po czym pracownicy oceniają, że zmiana została dobrze przygotowana i przeprowadzona?
- O prawnikach, HRach, konsultantach, marketingowcach, menedżerach i szefach z centrali – kto zwykle pojawia się procesach restrukturyzacji i jak pogodzić różne perspektywy?
Prowadzący:
Agnieszka Jagiełka
Partner
LHH Polska
Piotr Kuron
Senior Consultant
LHH Polska
ZAREJESTRUJ SIĘ BY WZIĄĆ UDZIAŁ!
LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.
Zapraszamy do zapisów już dzisiaj. Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 5 osób z jednej organizacji może wziąć udział w webinarze.
Zasady dotyczące zapisów:
- O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
- Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
- Link do wydarzenia przychodzi z maila „Webinarium LHH ”.
- Jeśli nie otrzymali Państwo linku do webinaru, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska. W razie pytań prosimy o kontakt: bartosz.szczepanski@lhhpolska.pl
Zostaw komentarz