Poszukiwanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb odbiorców to dziś wyzwanie, przed którym stają wszyscy przedsiębiorcy.
Kokreatywne metodyki pracy, zakładające uporządkowany proces projektowy tworzą możliwość kreacji świeżych rozwiązań dla różnorodnych wyzwań.
Kto i w jaki sposób może takie procesy inicjować i moderować? Jakie kompetencje są mu potrzebne i z jakimi wyzwaniami przyjdzie mu się mierzyć?
Uczestnicy poznają:
-podstawowe pojęcia związane z Design Thinking
-przebieg procesu Design Thinking
-metody, techniki i możliwości prowadzenia badań jakościowych
-podstawowe pojęcia związane z Design Thinking
-przebieg procesu Design Thinking
-metody, techniki i możliwości prowadzenia badań jakościowych
Sprawdź, co możesz zrobić dla rozwoju swojego projektu, produktu i biznesu.
Prowadzący: Agnieszka Walczak – Skałecka
Strateg, badacz, konsultant. Pomaga budować i rozwijać marki, a także lepiej je komunikować. Interesuje się integrowaniem działań na styku biznesu, marketingu i designu, prowadzących do projektowania wartościowych doświadczeń i efektywnych rozwiązań, które są komuś potrzebne.
Wydarzenie jest bezpłatne.
Ograniczona liczba miejsc [12].
OBOWIĄZUJĄ WCZEŚNIEJSZE ZAPISY poprzez formularz: https://forms.gle/htmBvUqYke4CVZdw8
Uwaga! Wysłanie zgłoszenia przez formularz nie jest równoznaczne z rezerwacją miejsca. Uczestnicy dostaną e – mailowe potwierdzenie uczestnictwa od organizatora.
____________
LOKALIZACJA
Transmisja na platformie zoom
____________
ORGANIZACJA
Pracownia Otwarta LuCreate
LuCreate
____________
Projekt zrealizowany dzięki wsparciu:
Miasto Lublin | Lublin – Miasto Kultury | Lublin700 / Od Unii do Unii
LOKALIZACJA
Transmisja na platformie zoom
____________
ORGANIZACJA
Pracownia Otwarta LuCreate
LuCreate
____________
Projekt zrealizowany dzięki wsparciu:
Miasto Lublin | Lublin – Miasto Kultury | Lublin700 / Od Unii do Unii
Zostaw komentarz