XXIV Konferencja Biznes na Czasie – Marketing w social mediach
Epidemia wirusa SARS CoV-2 i kwarantanna zmieniła funkcjonowanie wielu osób, a znaczna część naszego życia społecznego przeniosła się do social mediów. Każdego dnia korzysta z nich coraz więcej osób. Do mediów społecznościowych przekonują się nawet Ci, którzy wcześniej byli sceptycznie nastawieni. Te zmiany i popularność takich portali, jak Facebook, Instagram, Tik Tok zmieniło także świat marketingu. To właśnie do social mediów powędrował świat reklamy i promocji. Teraz wiele firm robi wszystko, by zwrócić na siebie uwagę potencjalnych klientów. Rozwój mediów społecznościowych i tym samym e-marketingu daje reklamodawcom bardzo duże możliwości docierania do coraz większej liczby odbiorców i budowania z nimi więzi. Ale, jak to zrobić, by przyciągnąć, a nie odstraszyć użytkowników mediów społecznościowych? O tym i o różnych strategiach wykorzystywanych w e-marketingu podczas kolejnej konferencji Biznes na Czasie opowiedzą zaproszeni eksperci.
Biznes na czasie to nowy format wydarzeń realizowany w ramach #G2AArenaOnline. Celem konferencji jest stworzenie przestrzeni dla merytorycznej, popartej wieloletnim doświadczeniem wiedzy. Nie możemy zaprosić Cię na konferencję do G2A Arena, ale możemy zobaczyć się w Internecie. Udział w wydarzeniu to wiedza na temat możliwości biznesowych oraz ciekawych i efektywnych rozwiązań dla biznesu.
Prelegenci
Partner główny
Partnerzy
-
PARTNERZY
Zostaw komentarz