Ogromny zasięg i potencjał popularnych rolek na Instagramie to dla AKPOL szansa dotarcia z ekologicznym przekazem do młodych użytkowników mediów społecznościowych. Na swoim profilu, firma recyklingowa rozpoczęła kampanię komunikacyjną, w której przedstawia przydatne wskazówki ekologiczne i przybliża specyfikę swoich codziennych działań w atrakcyjny dla młodzieży sposób.
Propagowanie ekologii i troska o środowisko naturalne są wpisane w misję firmy AKPOL, która od ponad 18 lat z zaangażowaniem i pasją zajmuje się recyklingiem odpadów z tworzyw sztucznych. Celem dotarcia do nowego targetu odbiorców – młodych ludzi, którym los planety nie jest obojętny, firma rozpoczęła cykl ekoedukacyjnych rolek na swoim Instagramie. W krótkich filmikach, przedstawiciele firmy pokazują codzienność swojej pracy, dzielą się przydatnymi wskazówkami, które każdy może zastosować w swoim życiu codziennym i tłumaczą, jak wielki wpływ na rozwój idei recyklingu ma każdy z nas.
W materiałach wideo obejrzeć można m.in. specjalistów ds. sprzedaży regranulatów, którzy opisują różnice między opakowaniem z recyklingu, a opakowaniem z tworzywa „oryginalnego”, technologów i kontrolerów jakości, opowiadających o procesie powstawania regranulatów i sposobie weryfikacji ich jakości na każdym etapie produkcji, a także kierowników odpowiednich działów produkcji, którzy pokazują i opisują jak wygląda proces powstawania recyklatów z tworzyw sztucznych w AKPOL.
Dzięki zachęcaniu do prawidłowej segregacji odpadów w gospodarstwie domowym i podejmowania świadomych decyzji zakupowych oraz poszerzaniu wśród młodych osób wiedzy na temat recyklingu, AKPOL ma nadzieję wpłynąć na poprawę jakości środowiska naturalnego i wesprzeć rozwój gospodarki o obiegu zamkniętym. Pierwsze materiały z nowej kampanii komunikacyjnej są dostępne na profilu: https://www.instagram.com/akpolrecykling/
Zostaw komentarz