Udział bezpłatny, wystarczy krótka rejestracja poprzez: https://app.evenea.pl/event/32mom
“Merytorycznie o Marketingu” to pierwsze takie w Lublinie, cykliczne spotkania dla przedsiębiorców i marketerów (organizowane od 2015 roku).
W wydarzeniu uczestniczy jednocześnie nawet 150 osób, a cała społeczność to ponad 3 tysiące przedsiębiorców i marketerów! Warto również dodać, że dotychczas na marketingowej scenie pojawiło się blisko stu ekspertów z całej Polski! Marketerów, ale też przedsiębiorców. W tym m.in. Dagmara Pakulska, Artur Jabłoński, Monika Czaplicka czy Piotr Wojciechowski.
Celem eventu jest stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń oraz rozwijanie lokalnej społeczności, gdzie biznes spotyka się z marketingiem.
Podczas wydarzeń można wysłuchać ciekawych prelekcji, w trakcie których zaproszeni goście dzielą się swoim doświadczeniem i przekazują cenne wskazówki dotyczące różnych aspektów efektywnego marketingu. Jest również czas na dyskusje, które pozwalają uczestnikom na wymianę zdań.
Event to nie tylko doskonała okazja do poszerzenia wiedzy, ale także do budowania relacji oraz nawiązywania nowych kontaktów w lokalnym środowisku.
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl
W latach 2015-2019 spotkania odbywały się w Lublinie cyklicznie co miesiąc, aktualnie od kwietnia 2024 spotykamy się co około dwa miesiące, łącząc biznes ze światem marketingu. Od 26 lipca 2024 widniejemy w Ewidencji Stowarzyszeń Zwykłych prowadzonej przez Urząd Miasta Lublin.
1) Kiedy Google pyta, LinkedIn odpowiada, czyli Twoja marka osobista 2.0
Wszyscy nas googlują – szefowie, rekruterzy, klienci, potencjalni partnerzy biznesowi. Zanim podejmą decyzję, przeszukują internet, by dowiedzieć się, kim jesteś. Chcesz mieć kontrolę nad tym, co o Tobie znajdą? Twórz swoją markę osobistą na LinkedIn – platformie społecznościowej cieszącej się największym zaufaniem. Twój profil będzie darmową stroną internetową, która wskoczy na szczyt wyników wyszukiwania. Dopiero zaczynasz na Linkedin? A może jesteś już ekspertem? Nieważne. Pokażę Ci, jak skutecznie zoptymalizować profil. Dowiesz się, jak każdy jego element wpływa na Twoją widoczność. Poznasz strategie korzystania z LinkedIn – pasywną, aktywną i proaktywną. Przekonasz się, że LinkedIn może być skutecznym narzędziem w procesie budowaniu marki osobistej, nawiązywania kontaktów i zdobywaniu klientów. Przygotuj się na konkretne dane, historie i solidną dawkę pozytywnej energii!
Marta Szymańska – Jarosz
Jest konsultantką LinkedIn, projektantką kariery i specjalistką ds. komunikacji i promocji. Pomaga profesjonalistom wykorzystać LinkedIn do budowania silnej marki osobistej, zdobywania klientów oraz poszukiwania pracy. Od ponad 10 lat realizuje projekty edukacyjne i rozwojowe, które wspierają planowanie kariery i rozwój zawodowy. W mediach społecznościowych buduje markę osobistą jako @DziewczynaOdLinkedIn’a.
2) Jak zdobyć 500 milionów wyświetleń organicznych w mediach społecznościowych i zbudować karierę w Internecie?
Zaledwie jednym filmem możesz dotrzeć do milionów odbiorców. Czy wiesz już z czego chcesz być popularny? Jak tworzyć filmy, żeby być zapamiętanym? Jak budować karierę pod plan zarabiania?
Na tej prezentacji poznasz podstawy viralowości, które zbudują Twój wizerunek i biznes.
Paweł Majewski
W 2020 roku zauważył, że TikTok był najczęściej ściąganą aplikacją na Świecie. Wszedł w to! I opracował swoją strategię opartą o algorytm “bez tańczenia i bez kopiowania trendów”. To co się stało później zaskoczyło go samego. Instagram, Facebook i YouTube zrobił mu niespodziankę! Wszystkie platformy przekopiowały algorytm TikToka a jego ekspertyza rozlała się na cały Internet. Dzisiaj w portfolio ma ponad 5.000 viralowych filmów i kilkadziesiąt TOPowych profili w swoich branżach.
3) Jak się zmienia zadowolenie klienta – skomplikowane relacje z prostymi przyczynami.
O zadowoleniu klienta powiedziano już zapewne wszystko. Nie trzeba wiele czasu z wyszukiwarką (albo z GPT), żeby znaleźć czynniki, mechanizmy, teorie i mnóstwo przemyśleń odnośnie tego co należy, a czego absolutnie nie. Niestety, rzeczywistość szybko burzy ten obraz. Niska cena wcale nie jest aż tak zachęcająca, zbyt miły personel często drażni, a coraz lepszy i nowszy produkt niespodziewanie często nie przekłada się na coraz bardziej zadowolonego klienta.
Podczas tego wystąpienia dowiecie się o tym, jak badano i modelowano mechanizmy powstawania zadowolenia, jakie przy tym (niestety!) miały miejsce skróty i uproszczenia, jakie są tego konsekwencje oraz jak brak wiedzy maskowany jest banałami i ogólnikami. Nasz ekspert pokaże także jakie są możliwości zbudowania bardziej zaawansowanych modeli satysfakcji oraz co modele te nam ukazują. No i oczywiście nie mogłoby w tym wszystkim zabraknąć sztucznej inteligencji, ale nie takiej, jakiej się spodziewacie.
Marcin Gąsior
Jestem naukowcem, pracownikiem Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej oraz wieloletnim praktykiem badań marketingowych. W swojej pracy badawczej zajmuję się konsumentem, w tym jego procesami informacyjnymi i decyzyjnymi, postrzeganym ryzykiem zakupowym, satysfakcją i lojalnością, ale przede wszystkim wymyślaniem mniej lub bardziej (zwykle bardziej) szalonych metod analizy zjawisk tworzących aktywność zakupową.
Zostaw komentarz