Jeśli prowadzisz biznes w XXI wieku i nie można Cię łatwo odnaleźć w internecie to tak, jakby Twoja firma nie istniała. I to niezależnie od tego, czy sprzedajesz fizyczne produkty, czy świadczysz usługi. Co zatem możesz zrobić, żeby dać się odnaleźć potencjalnym Klientom? Na początek przyjdź na najbliższe szkolenie Google AdWords dla początkujących!
W czasie tego szkolenia dowiesz się:
- Jak działa wyszukiwarka?
- Dlaczego strona internetowa jest tak istotna i jak nie wydać na jej stworzenie majątku?
- Jak zaplanować strukturę kampanii, żeby łatwo się po niej poruszać?
- Jak stworzyć pierwszą kampanię AdWords?
- Jak dobrać słowa kluczowe, żeby wyświetlać się tylko na wartościowe zapytania?
- Jak pisać teksty reklam, żeby były klikane chętniej niż reklamy konkurencji?
- Jak wykorzystać dane z kampanii do rozwoju biznesu?
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma:
- Pakiet materiałów szkoleniowych w wersji elektronicznej (prezentacja pdf, szablon planowania kampanii w Excelu, checklistę startową “odpalenia” kampanii w wyszukiwarce)
- Kupon na 600 zł od Google do wykorzystania na prowadzenie własnej kampanii AdWords (kupon można wykorzystać tylko na nowych kontach Adwords w ciągu 14 dni od ich założenia. Google po 30 dniach doda na Twoje konto kwotę jaką wydasz samodzielnie przez pierwszy miesiąc, nie więcej niż 600 zł)
- Jedną konsultację telefoniczną z prowadzącym szkolenie (do 30 minut) do wykorzystania w ciągu 30 dni od dnia szkolenia
- Certyfikat ukończenia kursu z podpisem Certyfikowanego Trenera Google AdWords
- Fakturę VAT najpóźniej w dniu szkolenia
Co jeszcze powinieneś wiedzieć:
- Szkolenie trwa efektywnie (nie licząc przerw) ok. 6-6,5 godzin i ma charakter warsztatowy > każdy uczestnik powinien zabrać własnego laptopa
- Wyjdziesz z niego z dużą ilością praktycznej wiedzy oraz własnym kontem AdWords z ustawioną pierwszą kampanią
- Szkolenie jest dość intensywne, dlatego zapewniamy legalne “dopalacze” dla mózgu: kawę, herbatę, wodę, przekąski (zdrowe i mniej zdrowe)
- Zrobimy jedną dłuższą przerwę na obiad (we własnym zakresie)
- Grupa będzie liczyć nie więcej niż 15 osób
Szkolenie przeznaczone jest w szczególności dla osób, które:
- Zajmują się zawodowo marketingiem w firmach, instytucjach
- Prowadzą swój biznes lub planują jego założenie w przyszłości
- Nie miały do tej pory styczności z Google AdWords lub miały długą przerwę w prowadzeniu kampanii.
- cena rynkowa szkolenia – 490 zł
- konsultacja telefoniczna 30 minut – 100 zł
- kupon od Google dla nowych Klientów – 600 zł
Krzysztof Kozieł – Certyfikowany Trener Google AdWords. Z marketingiem internetowym związany od 14 lat. Założyciel i współwłaściciel lubelskiej agencji Enzo, odpowiedzialny m.in. za przygotowywanie strategii oraz wdrażanie kampanii reklamowych ze szczególnym uwzględnieniem narzędzi Google. Pierwszą kampanię AdWords przeprowadził dla Klienta w 2005 roku. Od tamtej pory prowadzi działania reklamowe zarówno dla małych firm, jak i znanych marek (m.in. Gusto Dominium, Victorinox). Od 2008 roku dzieli się swoją wiedzą: najpierw tworząc i współprowadząc cykl spotkań kierowany do studentów lubelskich i warszawskich uczelni pod nazwą Akademia eMarketingu. Obecnie prowadzi szkolenia i doradza specjalistom od marketingu, menedżerom oraz właścicielom firm. Pasjonat odkrywania piękna Polski oraz górskich wędrówek o każdej porze roku.
Zostaw komentarz