Zapraszamy na kolejne, 17 spotkanie z opowieściami o porażkach, błędach, ich konsekwencjach i naukach z nich wyciągniętych. Bądźcie z nami, aby nie popełniać tych samych błędów, co nasi mówcy!
Zwróćcie uwagę, że widzimy się tym razem w Zupełnie Nowym Miejscu!
Wstęp (jak zawsze) za darmo :-)
BEZPŁATNA REJESTRACJA: http://funwarszawa17.evenea.pl/
Nasi prelegenci:
KAROLINA KAROLCZAK
„Opowiem o serii porażek i błędów, które ukształtowały mnie jako dojrzałego menedżera, gotowego na różnorakie wyzwania.”
Karolina posiada ponad 15-letnie doświadczenie w marketingu, trade marketingu i sprzedaży, zdobyte w trakcie pracy dla AGROS NOVA, FoodCare, BIC Polska, Levi Strauss czy Sephora. Obecnie pracuje jako Head of Trade Marketing Poland & Baltic States w Tchibo. Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, coach, wykładowca Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych.
LESZEK STAFIEJ
„Dlaczego dowiedziałem się, że jestem łysy zakładając Pierwszą Niezależną Spółdzielnię Mieszkaniową „Sami Górczewska” na nowym osiedlu mieszkaniowym na obrzeżach Warszawy…”
Niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów. Pionier reklamy, juror konkursów i festiwali reklamowych. Współzałożyciel i były wiceprezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce. Współzałożyciel i były wiceprezes Radia Zet, Radia BRW, dziennika Życie, polskich oddziałów agencji JWT, DDB Needham. Pomysłodawca i współautor teleturniejów „Miliard w rozumie”, „Kochamy polskie seriale”, „Kochamy polskie komedie”.
WOJCIECH SZARSKI
„Dobry timing w podejmowaniu decyzji jest kluczowy. Opowiem, jak zły timing, dobrych skądinąd decyzji, sprowadził na nas kłopoty.”
W 2009 roku założył blog Macaroni Tomato, w którym opisywał i pokazywał przykłady o klasycznej męskiej elegancji, stylu i krawiectwie miarowym. Jego liczne recenzje rodzimych zakładów krawieckich przyczyniły się do renesansu krawiectwa miarowego w Polsce. Zdjęcia z jego bloga regularnie trafiały na dziesiątki stron poświęconych stylowi, od Japonii po Stany Zjednoczone. Blog przyniósł mu nagrodę Oskara Fashion w roku 2011. Jest współtwórcą i współwłaścicielem marki i butików Macaroni Tomato Warszawa.
ARKADIUSZ HAJDUK
„Podzielę się z Wami moim doświadczeniem zyskanym dzięki rozłożeniu kilka swoich projektów startupowych”
Aktualnie prowadzi własną firmę Transparent Data (przeswietl.pl). Poprzednio dyrektor innowacji w jednej z największych firm energetycznych w kraju (Grupa ENERGA), przedsiębiorca w Polsce, Danii i Kanadzie, pomysłodawca i współzałożyciel akceleratora startupowego (Huge Thing), manager inwestycyjny w funduszu zalążkowym (SpeedUp Venture Capital Group), vlogger o i dla startupów i inwestorów (ZapytajVC.pl) i sparring partner wielu startupów w ramach m.in. Starter Rocket, Founders Institute, Google Launchpad, Startup Weekends (Poznań, Łódź, Krąków, Szczecin), Startup Sprints (Poznań, Gdańsk).
Zostaw komentarz