#RealTimeMarketing
Real Time-Marketing
Odkryj potencjał otaczającej rzeczywistości!
Dagmara PAKULSKA – marketer, szkoleniowiec i HR-owiec z kilkuletnim doświadczeniem. Zajmuje się tworzeniem strategii dla marek, jak również prowadzeniem ich komunikacji w mediach społecznościowych. Jest autorką wielu prezentacji i artykułów na rozmaitych blogach i portalach tematycznych. Od 2015 roku wykładowca na studiach podyplomowych AGH oraz WSE. Prywatnie fanka szczurów i paradoksalnie… właścicielka kota Ryśka.
#SocialMedia
Co wiem o Tobie i jak mogę to wykorzystać, czyli bezpieczeństwo a social media
Kamil POREMBIŃSKI – CEO thecamels.org, Architekt systemowy, administrator Linux, a czasem Windows. Lubi tematykę security. Obecnie właściciel firmy thecamels.org, zajmującej się projektowaniem wysoko dostępnych aplikacji webowych, startupów itp. Wcześniej pracował jako architekt i administrator przy systemach takich, jak ProofHQ, TP S.A., Orange.pl, Empik.com. Na co dzień zajmuje się żeglowaniem, lataniem, fotografią i podróżami. Prowadzi bloga viaxe.pl.
W celu zapewnienia najwyższej jakości spotkań i komfortu uczestników wprowadziliśmy kilka zmian przy zapisach.
Lubisz grywalizację? A może napędza Cię powiew lekkiej rywalizacji?
Mamy coś dla Ciebie. Z dniem dzisiejszym w życie wchodzi nowa forma zapisów, uwzględniająca punktację:
+2 pkt. Za zapisanie się na spotkanie poprzez wypełnienie formularza oraz uczestnictwo w spotkaniu
-3 pkt. Za brak uczestnictwa w przypadku zapisania się na wydarzenie
+10 pkt. Za podzielenie się informacją o spotkaniu z użyciem #momlublin
(przed 11 stycznia oczywiście w opcji statusu „publicznie”, tak abyśmy go z łatwością znaleźli)
+10 pkt. Za „check in”, czyli zameldowanie się na Facebooku podczas wydarzenia
+10 pkt. Za podzielenie się informacją po spotkaniu (np. zdjęcie z literkami lub wpis z konstruktywną opinią) z użyciem #momlublin (oczywiście w opcji statusu „publicznie”, tak abyśmy go z łatwością znaleźli)
Punkty przydzielane są jednorazowo za każde zadanie, maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas tej rundy to 32.
Osoba, która zdobędzie najwięcej punktów do końca maja 2017, otrzyma darmowy bilet na konferencję, która odbędzie się 2 czerwca.
Przewidujemy również inne nagrody w trakcie trwania programu o czym będziemy informować na bieżąco w naszych newsletterach.
Uwaga! Przy uzyskaniu -9 pkt trafiasz na “czarną listę”
Ze względów organizacyjnych na wydarzenie nie będą wpuszczane osoby spoza listy, które nie dokonały rejestracji.
Zapisy: http://merytorycznieomarketingu.pl/spotkania/
Zostaw komentarz