MoM –Merytorycznie o Marketingu
24 Listopada 2016, godz. 18.00,
MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
#SocialMedia
10 przykazań dobrej obsługi klienta w social media
Monika CZAPLICKA – W branży social media od 10 lat. Pracuje w swojej agencji Wobuzz dla różnych klientów. Prowadzi fanpage “Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. Jej debiutancka książka “Zarządzanie kryzysem w social media” nakładem wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych. Podczas konferencji I love marketing otrzymała I miejsce (z 18) za najlepszą prelekcję głosami prawie 900 widzów zgromadzonych na sali oraz przed komputerami. Wykształcenie socjologiczne, zdobyte w trakcie studiów w Instytucie Socjologii UW, umożliwia jej analizowanie danych i obserwowanie sieci z ciekawej perspektywy.
#SocialMedia
Jak sprzedawać w social media?
Jagoda PRĘTNICKA – MARKIEWICZ – Head of PR&Comm CEE w SentiOn, absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Doświadczenie zdobywała w agencjach reklamowych i public relations, takich jak People Group, Headlines Porter Novelli oraz Edelman Polska. Pracowała dla marek takich jak CocaCola, Microsoft, LG oraz Wincanton, odpowiadała za planowanie i realizowanie strategii komunikacyjnych.
Zapisy: http://merytorycznieomarketingu.pl/spotkania/
Zostaw komentarz