Przed nami 6ta Aula Polska Kraków!
We wtorek, 3 lipca 2018 roku spotkamy się na kolejnej edycji Auli Polskiej Kraków! Tym razem tematem głównym będzie “Zaskakujący Customer Experience”.
Wydarzenie odbędzie się w biurowcu Orange Office Park przy ulicy Klimeckiego 1 o godzinie 19:00. Prelegenci podzielą się swoją wiedzą o tym, jakie znaczenie ma budowanie relacji i pozytywnych doświadczeń klientów (nie tylko w e-commerce).
Kto wystąpi?
Michal Sadowski z Brand24 opowie o tym, jakie 7 kroków pozwoli zbudować dobrą relację z klientami w sieci
Marcin Majzner z CupSell.pl podzieli się konkretnymi przykładami Customer Care w e-commerce na podstawie własnych case studies
Piotr Sadowski z Webankieta i Ankietka.pl wyjaśni, po co nam efekt WOW
Anna Ledwoń – Blacha z More Bananas oraz CRASH Mondays umieści człowieka w centrum uwagi, wyjaśniając nam znaczenie budowania doświadczeń w mediach społecznościowych
Wydarzenie jest bezpłatne, jednak należy się zapisać. Wejściówki do nabycia na stronie: https://aulakrakow6.evenea.pl/
Z kolei więcej szczegółów uzyskasz na stronie wydarzenia: http://bit.ly/AulaKrakow6
Nie czekaj, aż skończą się bilety – zapisz się już dziś!
_________________________
Czym jest Aula Polska?
Jest to cykl bezpłatnych spotkań, które od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem w środowisku nie tylko marketingowym. Zapraszani prelegenci dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z różnych dziedzin, a każda edycja Auli różni się od siebie tematycznie. Wydarzenia odbywają się w 13 polskich miastach oraz w dwóch za granicą. W Krakowie organizatorem Auli jest FreshMail.
Zostaw komentarz