Mam w sobie pewną misję. Misję walki z tym, gdy ktoś mówi, że się nie da. Albo że jest za drogo. Te warsztaty, to też realizacja misji i walka. Walka z tym, że grywalizację w Polsce robi się tylko na dużą skalę, jakby była zarezerwowana tylko dla wielkich korporacji. A tak nie jest.
Grywalizacja (gamifikacja), to dodawanie elementów gier do projektów np. biznesowych. To też projektowanie doświadczeń odbiorcy w taki sposób, by czerpał jak największą przyjemność i czuł ekscytację podczas korzystania z naszego przedsięwzięcia. Niestety, grywalizacja często kojarzy się z wielkimi działaniami sieci stacji benzynowych, supermarketów, albo warszawskich korpo. Wydaje się przez to, że wdrożenie jej musi być bardzo kosztowne. Nic bardziej mylnego!
Podczas szkolenia opowiem o konkretnych metodach bezkosztowej grywalizacji do wykorzystania w małych i średnich projektach. Dowiesz się m.in.:
1. Jak grywalizować posty na Facebooku? Opowiem o 7 sposobach zgrywalizowania postów, które pobudzają interakcję z odbiorcami. Jeśli na swoim fanpage’u wrzucasz post i nie widzisz reakcji fanów, to ten punkt na pewno Ci się przyda.
2. Jak wprowadzać mechaniki z gier do e-maili? Pewnie każdy chciałby, żeby odbiorcy naszych maili czerpali z nich przyjemność i jeszcze bardziej angażowali się w nasze projekty. Jeśli posiadasz bazę mailingową lub prowadzisz newsletter, podpowiem Ci 3 techniki, za pomocą których możesz zwiększyć konwersję odbiorców maili na aktywnych odbiorców Twoich projektów.
3. Jak budować optymalne i angażujące programy lojalnościowe? Przez odpowiednie wybadanie potrzeb, zaprojektowanie punktów, aż po wybór nagród. Programy lojalnościowe to prosta rzecz. Wymaga jedynie 1 triku, by ze zwykłej lojalnościówki zamienić się w doświadczenie dbania o odbiorcę.
4. BONUS: Jak zgrywalizować bloga? Tutaj sposobów jest mnóstwo! Opowiem o tym jak zaimplementować Easter eggi, jak wprowadzić odznaki, jak ustalać cele i punkty… Słowem, jak zatrzymywać czytelników dłużej na blogu, by zwiększyć ich zaangażowanie w odbiór Twoich treści.
Widzisz w tym korzyść dla siebie? Super! Kup bilet już dzisiaj, bo wydarzenie jest trochę eksperymentalne i decyzję o przyjściu trzeba podjąć szybko!
Ach, na koniec jeszcze dwie informacje. Po pierwsze, szkolenie będzie realizowane warsztatowo, więc szykuj się nie tylko na moją pogadankę, ale i na uczenie się przez działanie. I po drugie, po zakończeniu warsztatu będziemy mieli czas by przyjemnie porozmawiać ze sobą w CaxMafe przy czymś do picia. Ten lokal również wykorzystuje gamifikację, więc jest szansa na zdobycie paru nagród i przyjrzeniu się jak robić to dobrze :)
Widzimy się???
Zostaw komentarz