Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • This wydarzenie has passed.

Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie eventem

16 lipca 2019: 09:00 - 17 lipca 2019: 17:00

| 1250PLN

Event Navigation

Średnia ocena

10,00
1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...

Szkolenie certyfikowane przez Stowarzyszenie Branzy Eventowej – SBE / Events Industry Association – Poland

Co zyskasz uczestnicząc w szkoleniu?
• Poznasz charakter pracy event managera oraz krajowe organizacje i zaplecze eventowe
• Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
• Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych
• Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej oraz dokumenty i procedury eventowe
• Zyskasz uporządkowaną wiedzę z zakresu organizacji eventów, aspektów prawnych i współpracy z podwykonawcami
• Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce i dowiesz się jak ogarnąć chaos…

Dla kogo jest ono skierowane?
• Przeznaczone dla osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym
• Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
• Dla osób chcących usystematyzować swoją wiedzę, studentów oraz osób chcących założyć własną działalność gospodarczą w zakresie organizacji wydarzeń
• Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych i zarządzania zespołem
• Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!

Dzień I
1. Event – definicje i cele – wprowadzenie do zagadnień branżowych
1.1. Warsztat: Co już wiesz?
1.2. Definicja słowa event
1.3. Czym jest event marketing?
1.4. Rola i znaczenie szeroko rozumianych działań eventowych w strategii firmy
1.5. Podstawowe cele organizacji eventów
1.6. Grupy docelowe eventów i ich charakterystyka
1.7. Słownik: branżowe słówka, które musisz znać

2. Rodzaje eventów i ich charakterystyka
2.1. Wydarzenia biznesowe
2.2. Wydarzenia kadrowe
2.3. Wydarzenia specjalne
2.4. Wydarzenia edukacyjne
2.5. Wydarzenia publiczne
2.6. Wydarzenia prywatne
2.7. Case Study: Najciekawsze realizacje ostatnich lat

3. Analiza rynku eventowego
3.1. Perspektywy rozwoju branży
3.2. Edukacja w branży
3.3. Gdzie szukać informacji – publikacje, portale, blogi (polskie i zagraniczne)
3.4. Targi i spotkania branżowe (polskie i zagraniczne)
3.5. Organizacje i stowarzyszenia branżowe

4. Zawód event managera
4.1. Dlaczego firmy zatrudniają event managerów?
4.2. Nazewnictwo zawodowe
4.3. Kompetencje event managera
4.4. Struktura agencji eventowej i specyfika branży
4.5. Kariera – możliwości zatrudnienia, CV

5. Koncepcja kreatywna, scenariusz i termin wydarzenia
5.1. Warsztat: Brief – sondowanie potrzeb klienta
5.2. Przygotowanie koncepcji wydarzenia w oparciu o wyznaczone cele
5.3. Scenariusz – dynamika i budowanie emocji
5.4. Jak wybrać najlepszy termin na nasze wydarzenie?
5.5. Warsztat: Budowanie koncepcji eventu na bazie informacji uzyskanych od klienta – na podstawie prawdziwych, międzynarodowych realizacji

6. Zarządzanie projektem eventowym, dokumentacja i budżet
6.1. Sprawna komunikacja z klientem – jak „go” wyczuć?
6.2. Jak skutecznie zarządzać projektem eventowym?
6.3. Tworzenie zespołu eventowego i przydzielanie zadań
6.4. Programy ułatwiające nadzór nad projektem eventowym
6.5. Tworzenie kosztorysu – układ, przejrzystość, stawki VAT
6.6. Wynagrodzenie agencji
6.7. Dokumentacja eventu – plan operacyjny, harmonogram działań, agenda techniczna
6.8. Podsumowanie projektu i sposoby mierzenia jego efektywności

Dzień II
7. Współpraca z podwykonawcami
7.1. Sposoby wyszukiwania i weryfikacji kompetencji podwykonawców
7.2. Tworzenie zapytań ofertowych i briefowanie podwykonawcy
7.3. Praca z podwykonawcą – nauka negocjacji i komunikacji
7.4. Instruktorzy, hostessy, animatorzy

8. Lokalizacja i catering – eventowy must have
8.1. Lokalizacja pod event czy event pod lokalizację?
8.2. Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
8.3. Dobór miejsca w zależności od potrzeb organizatora
8.4. Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację – czy ważne jest tylko położenie i standard?
8.5. Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy ws. obiektów hotelarskich
8.6. Warsztat: Poznajesz to miejsce?
8.7. Catering – głodny gość to zły gość
8.8. Umowa bazowa z firmą cateringową
8.9. Formy serwowania cateringu
8.10. Sanepid – nasz wróg czy sprzymierzeniec?
8.11. Ciekawostki gastronomiczne, którymi zaskoczysz klienta

9. Technika i scenografia – budzimy emocje
9.1. Scena – konstrukcje, podesty, zadaszenia itd.
9.2. Wizja – projektory, ekrany, plazmy, monitory, multimedia itd.
9.3. Dźwięk – nagłośnienie estradowe i konferencyjne, rodzaje mikrofonów itd.
9.4. Światło – oświetlenie konferencyjne, sceniczne i architektoniczne itd.
9.5. Efekty specjalne – systemy interaktywne, kurtyny wodne, mapping 3D itd.
9.6. Scenografia – sceniczna, multimedialna, konferencyjna, koncertowa, targowa
9.7. Aranżacje przestrzeni – od ustawienia stołów do projektów 3D
9.8. Przydatne aplikacje: Hootsuite, Asana, Canva i inne
9.9. Case Study: Przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych i wizualnych na każdy budżet

10. Atrakcje i elementy dodatkowe
10.1. Dopasowanie atrakcji do grupy docelowej i charakteru wydarzenia
10.2. Czym można jeszcze zaskoczyć uczestników eventu?
10.3. Z kim przyjdzie nam współpracować – rynkowa oferta usług eventowych
10.4. Dokumentacja foto&video (wraz z umową bazową)
10.5. Gift bagi, materiały drukowane i rodzaje zaproszeń
10.6. Artyści i konferansjerzy – kogo wybrać i jak przebiega współpraca?
10.7. Zabezpieczenie eventu plenerowego – ochrona, ekipy porządkowe i medyczne
10.8. Tłumaczenia symultaniczne, konsekutywne i inne
10.9. Systemy rejestracji uczestników wydarzeń i systemy do głosowania

11. Podstawy prawa
11.1. Ustawa o usługach turystycznych – kto może organizować wydarzenia?
11.2. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń
11.3. Zasady organizacji i bezpieczeństwo imprez masowych
11.4. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
11.5. Hazard i gry losowe
11.6. Wykorzystanie wizerunku, prawa autorskie i ZAiKS
11.7. Ubezpieczenia firmy i klientów
11.8. Warsztat: Sytuacje kryzysowe – co zrobisz, gdy…

12. Podsumowanie szkolenia
Certyfiakty, ankiety i mały teścik dla chętnych.

 

Bilety ->TUTAJ<-

Szczegóły

Start:
16 lipca 2019: 09:00
Koniec:
17 lipca 2019: 17:00
Koszt:
1250PLN
Wydarzenie Categories:
, ,

Organizator

Event Manager Training Group
Telefon:
22 308 00 11
Email:
Strona internetowa:
http://www.emtg.pl

Miejsce

Aleje Jerozolimskie
Aleje Jerozolimskie 49, Warszawa,
+ Google Map

Zostaw komentarz