Zapraszamy do udziału w wydarzeniu KidsTECH, które odbędzie się w dniach 10 – 11 czerwca 2016 roku na terenie Galerii GALA w Lublinie. Wydarzenie organizowane przy współpracy z Wydziałem Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasto Lublin (organizatorem marcowej konferencji CheckIT), TwojRobot.pl, kołami naukowymi działającymi przy lubelskich uczelniach wyższych oraz firmami związanymi ze środowiskiem IT.
Przyszłość należy do nowoczesnych technologii, dlatego dzięki takiemu wydarzeniu, jak KidsTECH, dajemy możliwość najmłodszym oraz rodzicom zapoznania się z ich tajnikami. Chcemy rozbudzić w dzieciach pasję do nauki poprzez pokazanie, że technologia to fascynująca przygoda, która może trwać przez całe życie. Nie zapominamy o młodzieży i dorosłych, na których również będą czekały atrakcje.
CZĘŚĆ WYSTAWIENNICZA (piętro I Galerii)
STREFA GIER – liczne stanowiska z konsolami, komputerami, grami planszowymi. Turnieje z nagrodami.
STREFA NOWOŚCI TECHNOLOGICZNYCH – drukarki 3D, peny 3D, drony, wirtualne okulary etc.
STREFA KREATYWNEJ ZABAWY – eksperymenty, mega klocki, gry ruchowe.
STREFA INSPIRACJI – prezentacja dokonań młodych talentów informatyk Robot Richard stworzony przez grupę Spice Gears – Team 5883
WARSZTATY (piętro 3 Galerii):
KIDSY – warsztaty dla pierwszych klas i zerówek – pracownia Manu.
LEGO – warsztaty dla dzieci powyżej 8 roku życia – pracownia ROBO i Hex.
Z programu warsztatów można skorzystać po uprzednim zgłoszeniu jako grupa zorganizowana (piątek – ok. 300 miejsc). Sobota to dzień otwarty w pracowniach TwojRobot.pl i IQ Studio.
Do dyspozycji dzieci i rodziców oddajemy 3 pracownie, gdzie wspólnie będzie można przeprowadzić eksperymenty chemiczno-fizyczne, zbudować robota oraz wykonać pracę plastyczną.
WYKŁADY (piątek, piętro I Galerii)
1. Walory edukacyjne gier komputerowych. Jak zostać twórca gier? – Stanisław Skulimowski Lublin GameDev – 10.00
2. Bezpieczeństwo w Internecie. – Dominik Łyjak – 10.45
3. Grafika komputerowa i jej możliwości. – Magdalena Paśnikowska Koło Grafiki Inżynierskiej i Animacji Komputerowej AnimGRAF – 11.15
4. Nietypowe wykorzystanie sensorów ruchu w różnych dziedzinach nauki – Paweł Wiater z Centrum Badań Gier Wideo UMCS w Lublinie – 12.40
5. Programista – co robi? Kim jest? – Mariusz Jastrząb MOBICA Limited Sp. z o.o. – 13.45
Zostaw komentarz