Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • This wydarzenie has passed.

Merytorycznie o Marketingu

27 stycznia: 18:00 - 21:00

| Darmowy

Event Navigation

Średnia ocena

10,00
1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...
Kolejne, 34. spotkanie Merytorycznie o Marketingu przed nami!
Kolejne inspirujące spotkanie Merytorycznie o Marketingu przed nami.
27.01 od godz. 18:00 gościć będziemy ponownie w klimatycznej sali konferencyjnej hotelu LubHotel! Po wydarzeniu zapraszamy na networking do restauracji w hotelu – ANSALDO.
Zapisz się już teraz
Zacznijmy od początku
Spotkania “Merytorycznie o Marketingu” to pierwsze takie w Lublinie, cykliczne spotkania dla przedsiębiorców i marketerów (organizowane od 2015 roku).
W wydarzeniu uczestniczy jednocześnie nawet 150 osób, a cała społeczność to ponad 3 tysiące przedsiębiorców i marketerów! Warto również dodać, że dotychczas na marketingowej scenie pojawiło się blisko stu ekspertów z całej Polski! Marketerów, ale też przedsiębiorców. W tym m.in. Dagmara Pakulska, Artur Jabłoński, Monika Czaplicka czy Piotr Wojciechowski. Celem eventu jest stworzenie przestrzeni do wymiany wiedzy i doświadczeń oraz rozwijanie lokalnej społeczności, gdzie biznes spotyka się z marketingiem.
Podczas wydarzeń można wysłuchać ciekawych prelekcji, w trakcie których zaproszeni goście dzielą się swoim doświadczeniem i przekazują cenne wskazówki dotyczące różnych aspektów efektywnego marketingu. Jest również czas na dyskusje, które pozwalają uczestnikom na wymianę zdań.
Brak tutaj miejsca na agresywną sprzedaż swoich usług podczas wydarzeń, ludzie przekonują do siebie wiedzą i doświadczeniem, budując swój autorytet i pokazując eksperckość. Dzielą się również swoimi emocjami i zaangażowaniem, bo to w biznesie bardzo ważne!
Celem spotkań jest wymiana doświadczeń, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
Pamiętajmy, że prezentacje i merytoryczna wiedza, to tylko część spotkania. Ważny jest również networking! Uczestnicy mają okazję do zaprezentowania swojej firmy i usług oraz rozmowy z innymi osobami, co bezpośrednio przedkłada się na rozwój biznesu i możliwe współpracę.
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl
A jakie prezentacje czekają na nas podczas 34. spotkania?
Jak founder lub CEO może zamienić się w magnes na nowych klientów?
CEO lub founder dla wielu firm to kluczowe źródło nowych klientów. Czesto jednak zupełnie niewykorzystywane i zapomniane. Jak nie przespać najlepszego momentu, czyli początku roku na pozyskiwanie leadów twarzą i autorytetem szefa? Jakie kanały, formaty i narzędzia najlepiej wykorzystać? Podczas prelekcji poznasz najlepsze praktyki generowania biznesu przez CEO i founderów.
Prelegent: Mateusz Buczkowski
Marketing manager w Casbeg. T-shaped marketer i marketing trainer z 10-letnim stażem.
Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi, Westwing), dużymi polskimi brandami (Żak, Profi-Lingua, Step Records, Stilo Energy, Patrizia Aryton, Software Development Academy) i silnymi markami osobistymi (B.R.O, Sarius, Damian Olszewski). Szkolił specjalistów m.in. z Play.
Autor 5 marketingowych kursów online na strefakursow.pl.
Wykładowca (WSB Merito Toruń). Prelegent (Social Media Week by Adweek, Rema Days, Targi eHandlu, Mobile Trends for Experts, Czwartkowe Spotkania Social Media).
Emocje w marketingu: 7 mitów o konsumentach, które zmienią Twoją strategię
Czy znasz prawdziwe mechanizmy, które kierują decyzjami Twoich klientów? Ta prelekcja odsłoni mity o konsumentach i pokaże, jak emocje wpływają na decyzje zakupowe. Dowiesz się:
Dlaczego zakładanie obiektywności klienta może być błędem i jak zagospodarować jego sposób przetwarzania informacji.
W jaki sposób irracjonalne emocje konsumentów tworzą przewidywalne wzorce zachowań, które powinniśmy wziąć pod uwagę.
Jak hiperpersonalizacja zmienia komunikację i jak zachować równowagę między empatią a efektywnością.
Dlaczego brak konsekwencji konsumentów to szansa na torowanie decyzji, które będą wpływać na Twoje efekty.
Jak wykorzystać mechanizmy manifestacji zakupowej w projektowaniu kampanii.
Co wygrywa w długoterminowej strategii: emocjonalne historie czy wartościowe przesłania?
Jak odpowiedzialne podejście do trendów opartych na słusznej sprawie wzmacnia wizerunek marki.
Poznaj badania, praktyczne przykłady i strategie, które zmienią Twoje myślenie o relacji z klientem.
Prelegent: Izabela Zalewska
Autorka książki wydanej z Brianem Tracy “Potęga Samodoskonalenia”.
Pasjonuje się implementacją psychologii społecznej do tworzenia strategii marek.
Dyrektor Marketingu Grupy Żagiel. Odpowiada za marki z branż: medycznej, edukacyjnej, deweloperskiej, motoryzacyjnej i hotelarskiej.
Wykładowca Politechniki Lubelskiej, prelegent m.in. Koła Naukowego Pollub.my Marketing oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland.
Ambasadorka programu społecznego “30 inicjatyw Grupy Żagiel – Bądź eko, bądź zdrowy, bądź sobą”.
Partnerzy wydarzenia:
Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej
Lublin Przedsiębiorczy i Kreatywny
LubHotel
Giełda Eventów
TVP3 Lublin
DIMAQ
MARKETER+
Zapisy wystartowały!

Szczegóły

Data:
27 stycznia
Czas:
18:00 - 21:00
Koszt:
Darmowy
Wydarzenie Categories:
, , , ,
Strona internetowa:
https://www.merytorycznieomarketingu.com/eventy

Miejsce

LubHotel
Krańcowa 107a, Lublin, lubelskie Polska
Strona internetowa:
https://www.merytorycznieomarketingu.com/eventy

Zostaw komentarz