Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • This wydarzenie has passed.

Personal Branding klucz do Sprzedaży. Budowanie marki własnej.

30 maja 2019: 08:00 - 31 maja 2019: 17:00

Event Navigation

Średnia ocena

10,00
1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...

Podczas szkolenia odpowiemy na pytania:
Czym jest Personal Branding?
Jakie korzyści płyną z kreowania marki własnej?
Kim jestem teraz, a jak mnie postrzega otoczenie? – chwila prawdy o sobie samym (weryfikacja przekonań)

AGENDA:

Dzień 1 prowadzi Robert Suszko.

Ćwiczenia dla uczestników :
Kolory feedbacku – gra szkoleniowa

2. Test osobowości
Określenie swoich naturalnych kompetencji i ustawienie kompasu na wykorzystanie swoich najlepszych do osiągania zamierzonych celów.

Ćwiczenia dla uczestników :
Test – 16 osobowości

3. Wywieranie wpływu na ludzi
Reguły wywierania wpływu na ludzi w praktyce – modele uruchamiające efektywność podejmowanych działań. W oparciu o narzędzia R.Cialidini
Reguła wzajemności – ustępstwa, zasady kontrastu, kontekst niesprawiedliwej wymiany
Reguła zaangażowania i konsekwencji – siła emocji, wybór – życie własnym życiem
Reguła społecznego dowodu słuszności – sidła władzy ludu, syndrom ofiary
Reguła lubienia i sympatii – na czy polega atrakcyjność, a na czym zasada podobieństwa
Reguła autorytetu – cienie posłuszeństwa, opakowanie a nie zawartość
Reguła niedostępności – ograniczenie czasowej dostępności, cenzura, rywalizacja o niedostępne dobra
Reguła wpływu w mgnieniu oka – automatyzmy pierwotne i nowoczesne

Ćwiczenia dla uczestników :
Ćwiczenia w grupach na przykładach sprzedażowych

4. Budowanie Marki Własnej (ja-otoczenie)
Wpływ przekonań, myśli i emocji na wyniki w biznesie
Strategiczne czynniki warunkujące wyniki biznesowe wynikające z kreacji marki własnej
Określenie archetypów marki – wykorzystanie naturalnych kluczowych kompetencji przy kreacji marki własnej oraz skutecznej działalności sprzedażowej

Ćwiczenia dla uczestników :
Archetypy marki – gra szkoleniowa pod nadzorem trenera

Dzień 2 prowadzi Robert Suszko.

4. Wystąpienia publiczne
Rola wystąpień publicznych w osiąganiu rezultatów biznesowych

Jak dobrze wypaść przed każdą publicznością

7 kroków Planowania Wystąpienia

Ćwiczenia dla uczestników :
Planowanie wystąpienia, praca w grupach przy wykorzystaniu The coaching game

5. Poruszanie się na scenie, tworzenie kontekstu

Komunikacja werbalna i niewerbalna z publicznością

Wzorzec wystąpień publicznych – ćwiczenia praktyczne

Ćwiczenia dla uczestników :
Ćwiczenia w grupach – wystąpienie przed grupą

6. Praca z kamerą
Praca własna nad wystąpieniem publicznym
Wystąpienia uczestników zgodnie ze wzorcem – z omówieniem trenera

Dzień 3 prowadzi Robert Suszko.

6. Sprzedaż w oparciu o Personal Branding
Kodeks Honorowy w sprzedaży – etyka sprzedawcy
Jak stworzyć kodeks honorowy organizacji oraz swój własny
Systemy sprzedaży i mierzenie efektywności

Ćwiczenia dla uczestników:
Praca indywidulana nad kodeksem honorowym

7. Rola systemu w skuteczności i osiąganiu rezultatów
Gra biznesowa – jak zbudować skuteczny system

8. Opracowanie strategii wprowadzenia na rynek marki własnej
Podsumowanie zebranych zasad w trakcie szkolenia
Opracowanie na narzędziach koncepcji wdrożenia
Uporządkowanie planu – praca w grupach
Prezentacja wdrożenia marki własnej – omówienie z trenerem.

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Umiejętność wykorzystania przez kadry zarządzające technik występowania na scenie w budowaniu skali biznesu
Określenie kluczowych strategii sprzedażowych w oparciu o Personal Branding
Umiejętność świadomego posługiwania się Regułami wywierania wpływu na ludzi
Umiejętności wpływania na zachowania ludzi, ukierunkowujących na osiąganie życiowych i biznesowych sukcesów
Określenie swoich kluczowych kompetencji, przynoszących największe korzyści sprzedażowe
Umiejętności określenia strategicznych działań w budowaniu kapitału marki własnej.

Poszerzenie wiedzy z zakresu:

– Budowania silnej marki własnej.
Budowania zespołów opartych na naturalnych kompetencjach ludzi.
Pozyskiwania leadów poprzez umiejętności wystąpień publicznych przed klientem, zespołami lub też ze sceny.

Koszt szkolenia / REFUNDACJA

Grupa docelowa / PRZEDSIĘBIORCY

Właściciele oraz pracownicy przedsiębiorstw z każdej branży.

Robert Suszko trener biznesu, coach, mentor koncentrujący się na obszarach zarządzania sobą w biznesie, motywowania, rozwoju osobistego oraz finansowego. Ma unikalną umiejętność prowadzenia treningów w sposób, który pobudza odbiorców do natychmiastowego wdrażania w praktyce poznawanych technik i narzędzi.
Twórca i pomysłodawca narzędzia coachingowego dla przedsiebiorców – Biznesowe Karty Mocy.
Jest aktywnym przedsiębiorcą oraz twórcą wielu koncpecji i narzędzi biznesowych, które wdrażał w prowadzonych przez siebie firmach oraz podczas treningów biznesowych.
Absolwent Master of Business Administration, Executive (Uniwersytet Śląski – IAE Aix-Marseille Graduate School o Management) oraz uczestnik wielu szkoleń międzynarodowych organizowanych przez największe firmy szkoleniowe globu. Umiejętności trenerskie oraz wiedzę zdobywał jako praktyk biznesu i sceny, wykładowca prywatnych uczelni, oraz absolwent jednego z najbardziej cenionych międzynarodowych szkoleń trenerów Train the Trainer Blaira Singera. Robert Suszko jest również autorem ponad 70 artykułów o tematyce biznesowej oraz poruszającej warsztat rozwoju osobistego i finansowego.

Szczegóły

Start:
30 maja 2019: 08:00
Koniec:
31 maja 2019: 17:00
Wydarzenie Categories:
, , ,

Organizator

CENTRUM POZYTYWNYCH PRZEMIAN
Telefon:
784967825
Email:

Zostaw komentarz