Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • This wydarzenie has passed.

Posty, które zaskakują – jak przyciągnąć uwagę klienta

15 maja 2019: 18:00 - 19:30

| Darmowy

Event Navigation

Średnia ocena

10,00
1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...

Zapraszamy na dziewiąte już bezpłatne szkolenie Piotra Chmielewskiego, które organizujemy w największych uczelniach na terenie całej Polski. Tym razem pojawimy się na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Piotr Chmielewski wystąpi z tematem “Posty, które zaskakują – jak przyciągnąć uwagę klienta” podczas VIII Studenckich Spotkań Komunikacji. Konferencja tym razem będzie dotyczyła tematu marketingu internetowego.

Podczas spotkania dowiesz się:
✔Jak tworzyć angażujące posty na Facebooku?
✔ W jaki sposób zwiększyć zasięgi oraz liczbę aktywnych fanów?
✔Jak urozmaicić swój news feed przy użyciu ciekawych narzędzi oraz aplikacji?
✔Jak tworzyć lepsze transmisje na żywo?

To kolejne seminarium, które organizujemy w całej Polsce, jako cykl towarzyszący szkoleniom Facebook PRO (http://fbpro.socialmedianow.pl) – na nie również serdecznie zapraszamy. ??

Piotr Chmielewski – właściciel najbardziej znanej agencji marketingowej w Polsce, Social Media Now, specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku i Instagramie. Od 2010 roku przeprowadził ponad 1 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. Jako jeden z nielicznych w Polsce, posiada oba oficjalne facebookowe certyfikaty potwierdzające kompetencje – “Facebook Certified Planning Professional” i “Facebook Certified Buying Professional”.

Pobierz bezpłatny bilet: https://lublinsocialmedia.evenea.pl

W ośmiu bezpłatnych spotkaniach z Piotrem Chmielewskim wzięło do tej pory udział ponad 2000 osób, co czyni ten cykl szkoleń największym i najbardziej popularnym w polskim marketingu.

Podczas VIII Studenckich Spotkań Komunikacji zapraszamy także na wystąpienie Krzysztofa Wodeckiego, twórcy Engagement Marketing Forum, który koordynuje bezpłatne szkolenia Piotra Chmielewskiego w całej Polsce. Jego część, która planowana jest na godzinę 15:30, poświęcona będzie tematowi marki osobistej.

Organizatorzy: Agencja Social Media Now, Engagement Marketing Forum, Koło Naukowe Studentów Dziennikarstwa KUL

Szczegóły

Data:
15 maja 2019
Czas:
18:00 - 19:30
Koszt:
Darmowy
Wydarzenie Categories:
, ,

Miejsce

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Al. Racławickie 14, Lublin , lubelskie 20-037 Polska
+ Google Map

Zostaw komentarz