Różne źródła w artykułach dostępnych w sieci podają, że nawet 25% pracodawców już rozpoczęło lub za chwilę przeprowadzi proces reorganizacji. Większość firm ma świadomość, że są to trudne decyzje. Część ma też gotowość wsparcia odchodzących. Czasem dylematem jest jak to zrobić oraz czy firmie wystarczy środków. Zwłaszcza w przypadku firm z sektora usług profesjonalnych te wątpliwości są obecnie szczególnie żywe. W tej grupie jeszcze niedawno mieliśmy do czynienia z rynkiem pracownika, teraz wydaje się, że to ona jest w największym stopniu dotknięta konsekwencjami ekonomicznymi epidemii. Zapraszamy na webinar, na którym opowiemy jak odpowiedzialnie przeprowadzić organizację i pracowników przez ten trudny czas.
“Prowadzenie reorganizacji i wsparcia outplacementowego w Centrach Usług Profesjonalnych ” Webinar LHH Polska
9 czerwca 2020 | godz. 9:30 | czas trwania: 60 min
Zakres tematyczny:
- Proces reorganizacji od strony zarządzania emocjami
- Wyzwania formalne, społeczne i emocjonalne reorganizacji
- Przykłady firm z obszaru BPO, SSC przeprowadzających reorganizacje zatrudnienia
- Rola serwisu outplacementowego w niwelowaniu eskalacji emocji
- Jak wspierać w poszukiwaniu pracy – o zaopiekowaniu kluczowych potrzeb z obszarów: emocje, narzędzia, oferty pracy
- Indywidualne przypadki potwierdzające regułę
Prowadzący:
Piotr Kuron
Senior Consultant
LHH Polska
Monika Sójka
Job Market Consultant
LHH Polska
ZAREJESTRUJ SIĘ BY WZIĄĆ UDZIAŁ!
LHH Polska zastrzega sobie prawo wykluczenia z udziału w webinarze przedstawicieli firm świadczących usługi konsultingowe, rekrutacyjne lub szkoleniowe z obszaru HR, które uznajemy za konkurencyjne wobec działalności LHH Polska.
Zapraszamy do zapisów już dzisiaj. Udział w webinarze jest całkowicie bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, jedynie 5 osób z jednej organizacji może wziąć udział w webinarze.
Zasady dotyczące zapisów:
- O możliwości wejścia na wydarzenie decyduje kolejność zapisów.
- Rejestracja na wydarzenie ma charakter dwuetapowy: najpierw potwierdzamy zapis, a następnie w kolejnym mailu przesyłamy link do wydarzenia, po akceptacji zapisu.
- Link do wydarzenia przychodzi z maila „Webinarium LHH ”.
- Jeśli nie otrzymali Państwo linku do webinaru, oznacza to że Państwa zapis był nieskuteczny. Powodem odmowy udziału w wydarzeniu mógł być brak miejsc, zbyt duża liczba zapisanych z danej firmy, lub prowadzenie przez osobę rejestrującą się działalności konkurencyjnej wobec LHH Polska. W razie pytań prosimy o kontakt: bartosz.szczepanski@lhhpolska.pl
/Źródło: LHH POLSKA
Zostaw komentarz