Chcieliśmy zaprosić Państwa do współtworzenia wyjątkowej książki o tematyce biznesowej pod tytułem „Spotkaj Klienta”, której przyświecać będzie hasło: „Eventy budują fundamenty”.
Spotkania i wydarzenia biznesowe stanowią fundament networkingu, marketingu marki, budowania relacji i partnerstw z Klientem. Inspiracją powstania książki jest nasze ponad 7-letnie doświadczenie w organizacji ponad 220 eventów biznesowych. Jako koordynator Klubu Odpowiedzialnego Biznesu, promującego firmy, które realizują w swych działaniach CSR, obserwujemy siłę relacji biznesowych oraz budowanie fundamentów poprzez cykliczne spotkania i wymianę wiedzy.
Chcemy wykorzystać potencjał organizowanych eventów, potencjał wiedzy zebranych przez naszych Klientów i Partnerów, by stworzyć wyjątkową pozycję książkową na rynku.
- Historia rozwoju firmy
- Rozwój sprzedaży firmy
- Strategie wchodzenia na nowe rynki
- Relacje z Klientami
- Współpraca nawiązania po prelekcji na evencie
- Rekomendacja przekazana przez klienta
- Cross selling
- Partnerstwo w biznesie
To będą tematy prawdziwych historii wziętych z życia codziennego firmy.
Chcemy zaprosić Was do współtworzenia z nami tej książki.
Ta książka może stanowić narzędzie promocyjne, a także prezent dla Klienta, którego spotkaliśmy ?
Zostaw komentarz